Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Partisi @ Kemancı - Taksim - İstanbul

  • TurkishMetal • 24 Mart 2005 00:00 • #602125
    Bedava biletmi dağıtacaksın?
  • GaRaJ Bekçisi • 24 Mart 2005 00:00 • #602126
    4 adet tek kişilik davetiye dağıtılacak 16 Nisan'daki gösterim için...
  • X-LoMBaRDo • 24 Mart 2005 00:00 • #602127
    Eğlenceli olabilir! Hemde ucuz!Almora kendi parçalarından çalmayacakmı?
  • kickyourazz • 24 Mart 2005 00:00 • #602128
    offfff offffff.... öf be! 18 yaş altında olanların kaliteli müzzik dinlemeye hakkı yok mu ya?!!!!!!!!!!
  • Kanpp • 24 Mart 2005 00:00 • #602129
    gidilir ama sonlarına doğru çıkılır....
  • Yiaa • 24 Mart 2005 00:00 • #602130
    Arkadaşlar az önce Almora'dan öğrendim. Almora kendi bestelerini çalacak. Metallica falan değil.
  • soldier55 • 24 Mart 2005 00:00 • #602131
    orda olucam!!!!!! ne olursa olsun metallica ismiyle istanbulda yapılan her gösterimde konserde bulunmak isterim!!!!fiyetıda süper.....
  • cyn • 24 Mart 2005 00:00 • #602132
    2 nisan ya da 6 nisan beklenebilir.2 nisan ya da 6 nisan geldiginde gidilmeyebilirnir de..
  • baranthalas • 24 Mart 2005 00:00 • #602133
    ulan kasdav var o gün bizim yamuklar dead skin mask çalıcak..hmm kararsız kaldım yav
  • jaymz2005 • 24 Mart 2005 00:00 • #602134
    fucking batery hööyyyyyyyyy evet beyler kafa sallamaya hazır olunn ama bişe söleyim bende iyi metallica ritimlerini calacak adamm az tanıyorum
    :)))))))