-
Bedava biletmi dağıtacaksın?
-
4 adet tek kişilik davetiye dağıtılacak 16 Nisan'daki gösterim için...
-
Eğlenceli olabilir! Hemde ucuz!Almora kendi parçalarından çalmayacakmı?
-
offfff offffff.... öf be! 18 yaş altında olanların kaliteli müzzik dinlemeye hakkı yok mu ya?!!!!!!!!!!
-
gidilir ama sonlarına doğru çıkılır....
-
Arkadaşlar az önce Almora'dan öğrendim. Almora kendi bestelerini çalacak. Metallica falan değil.
-
orda olucam!!!!!! ne olursa olsun metallica ismiyle istanbulda yapılan her gösterimde konserde bulunmak isterim!!!!fiyetıda süper.....
-
2 nisan ya da 6 nisan beklenebilir.2 nisan ya da 6 nisan geldiginde gidilmeyebilirnir de..
-
ulan kasdav var o gün bizim yamuklar dead skin mask çalıcak..hmm kararsız kaldım yav
-
fucking batery hööyyyyyyyyy evet beyler kafa sallamaya hazır olunn ama bişe söleyim bende iyi metallica ritimlerini calacak adamm az tanıyorum
:)))))))