Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica :: Some Kind Of Monster Partisi @ Kemancı - Taksim - İstanbul

  • Ktulu • 25 Mart 2005 00:00 • #602135
    ...

    Metallica

    ...

    (diycek bişey bulamadım)
    :))
  • AMOR • 25 Mart 2005 00:00 • #602136
    metallica ha..merak ettim repertuarı şahsen..birileride çalmıcak dıyor..hangısıne ınanıcaz acaba..???
  • rock • 25 Mart 2005 00:00 • #602137
    16 nisan cumartesi olmasın???
  • Fırat • 25 Mart 2005 00:00 • #602138
    Bu grubu hiç sevmiyorum.. SırF Gürültü
  • divinemusic • 25 Mart 2005 00:00 • #602139
    Almora ve Metallica ha? :) Başımıza daha neler gelecek...
  • MeDuSA2 • 25 Mart 2005 00:00 • #602140
    ya arkadaşlar metallica çalmak zormu?zor sanıyosanız dream theater ve megadeath çalında görim sizi beee
  • SyS_fountain • 25 Mart 2005 00:00 • #602141
    keske ıst de olabılseydım okul tum hayatımı kararttı:)
  • Unfukable • 25 Mart 2005 00:00 • #602142
    4 kişimi? ne gereği var 10 YTL çok iyiy herkes gitmeli bence
    Ama önce ben :D
  • wreath • 25 Mart 2005 00:00 • #602143
    some kind of monster çevirisi bune biçim canavar değil bir çeşit canavar olmalı
  • FranticDrummer • 26 Mart 2005 00:00 • #602144
    evet haklısında.Bu lanet olası organizasyonalara gitmek için illa 18 mi olmak gerekiyo.Ne .oktan bi iş bu yaw.Ulan ayrıca ne şanssızlık.sene olarak 18 im ama daha aylar var.Tüh be .