-
...
Metallica
...
(diycek bişey bulamadım)
:))
-
metallica ha..merak ettim repertuarı şahsen..birileride çalmıcak dıyor..hangısıne ınanıcaz acaba..???
-
16 nisan cumartesi olmasın???
-
Bu grubu hiç sevmiyorum.. SırF Gürültü
-
Almora ve Metallica ha? :) Başımıza daha neler gelecek...
-
ya arkadaşlar metallica çalmak zormu?zor sanıyosanız dream theater ve megadeath çalında görim sizi beee
-
keske ıst de olabılseydım okul tum hayatımı kararttı:)
-
4 kişimi? ne gereği var 10 YTL çok iyiy herkes gitmeli bence
Ama önce ben :D
-
some kind of monster çevirisi bune biçim canavar değil bir çeşit canavar olmalı
-
evet haklısında.Bu lanet olası organizasyonalara gitmek için illa 18 mi olmak gerekiyo.Ne .oktan bi iş bu yaw.Ulan ayrıca ne şanssızlık.sene olarak 18 im ama daha aylar var.Tüh be .