Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İTÜ Rock Klübü 7. İstanbul Rock Festivali

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İTÜ Rock Klübü 7. İstanbul Rock Festivali
  • Ktulu • 12 Nisan 2005 00:00 • #602606
    amiple biz de geliyoruz :)
  • xlcool • 17 Nisan 2005 00:00 • #602607
    keşke ist.da yaşasaydım.İst.da arz için taleb bakılmıyo fazla çok güzel ya.
  • Kaiser • 17 Nisan 2005 00:00 • #602608
    itü kimliği gerekiyormu arkadaş mesela bizde başka bir kimlik var sorun olmasın bazen böyle organizasyonlarda güvenlikler kıl olabiliyor ...
  • kaplumbaa • 19 Nisan 2005 00:00 • #602609
    itu ogrencisi olmanız gerekmiyor kapıda da sorun cıkarmazlar merak etmeyin.
  • maniacx • 20 Nisan 2005 00:00 • #602610
    2. gün de oldukça coşkulu geçti, tahmin ettiğimiz üzere etkinlik alanı daha bir doluydu, insanlar kıpır kıpır, muhteşem bir görüntüydü; bugünden itibaren gruplar canlı performan sergileyecekler saat 12.00 den 22 ye kadar, ve 18.00 den sonra kampüs içi bira satışı serbestt ;) , ayrıca çimerde yuvarlanmak falan da serbest :)
  • kaplumbaa • 21 Nisan 2005 00:00 • #602611
    Canlı Performans ın ilk günü mükkemel geçti akşam vakitlerinde guruplar performanslarını 1000 in üzerinde dinleyici ile paylaştı.
    18.00 de bira satışının başlamasıyla bir birinden kaliteli gurupların müziği eşliğinde çimlerde yayılarak müzik dinlemenin tadını çıkardık.
    özellikle DEFİNİTİVE ve UÇK GRİND seyiriciyi çok eğlendirdi İTU kampüsünün alışık olmadığı bir şekilde POGO bile yapıldı.
    gecenin sonunda ise Bora Uslusoy içli şarkıları ile unutulmaz anlar yaşattı . Bora Uslusoyun Yavuz Çetin çalması olayı daha zevklendirdi.
    Bugün katılımın daha fazla olması bekleniyor.
    Herkesi bekliyoruz.
  • mad jack • 23 Nisan 2005 00:00 • #602612
    ve işte bi festival daha olanca güzelliğiyle geçti gitti. yağmur nedeniyle bugünkü (cuma) gruplar gösteri salonunda çalmak zorunda kaldılar ama herkes o kadar özveriyle çalıştı ki geçen iki günden hiç bi farkı yoktu kapalı alanda olmasının. cuma daha çok metal gruplarına ayrılmıştı zaten, gece saatlerinde salonda adeta bir caravan atmosferi vardı. hatta çok daha güzeldi çünkü hem alan genişti hem de ışık ve ses düzeni süperdi.

    emeği geçen tüm itü rock klübü üyeleri çok büyük bi tebriği hak ediyor. okul hayatımın son senesinde nihayet adam gibi bir rock festivali görebildim okulda sayelerinde. hele hele çok değil daha bir sene öncesine kadar okul içinde bira satmanın ve bundan gelir elde etmenin hayalcilik olarak görüldüğünü düşünürsek...
  • doguhan • 2 Ağustos 2005 00:00 • #602613
    bunun 1994 te olan versiyonunun videosu var bende :):)