Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GRJ'da Bir Yenilik :: Online Müzik Aleti Çalma Dersleri

  • FranticDrummer • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608976
    birebir uygulamalarınıda ben yaptırıyım öğrencilere.siz anlatın teorik olarak.ben uyulattırıyım...
  • Infusion • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608977
    guzel bi uygulamaya benziyor. hadi bakalım hayırlısı..
  • drums_player • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608980
    valla ıyı olacak galıba ewde davul da var zaten vur kır parcala
  • GaRaJ Arabası • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608981
    Davul bu şekilde öğrenilmez abi, gitar olsa nyse de davul öğrenilmez... Pratik yapmak gerekir bolca... Pad felan almak lazım evde bolca çalışmak için, ancak öyle bişeyler kaparsın...
  • Ktulu • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608982
    Teori bilgisinin yerini hiçbirşey tutamaz. Pratik ayrı teori ayrı. Pratik elbette yapılmalı. Ama sadece pratikle teknik bi davulcu olamazsınız. Ben kaydoldum. Gitar çalsam da teknik olarak temel bazı şeyleri bilmek gerekiyor bence her enstrümanda...

    Hayırlısı olsun, devamı gelsin.

    Ne yalan söyliyim, uzun zamandır beklediğim ve eksikliğini hissettiğim bişeydi.
  • kafa-yok • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608983
    herşey sanal olmuş sokam böyle işe.
  • kafa-yok • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608985
    senin için kullandım bu deyimi.
  • yavuzküçükyıld • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608986
    Mesajlarıyla katkı yapan arkadaşlara önemli mesaj:
    Sanal ortamda ders vermek çok anlamlı. Öncelikle bu tür bilgi paylaşımını başka türlü bulamama durumuna çözüm getirir ve bedel ödemezsiniz. -Ki bu birçoğumuz için çok önemlidir.
    Bazı bilgileri para da ödeseniz bulma olanağı kısıtlıdır.
    Ders, eğer çalışan ilgilenen ve emek sarfeden varsa verilenleri özümsendiği takdirde işe yarar. Ders almak istemeyen, sadece okur geçer; hatta okumadan geçer.
    Sanal da olsa Birebir canlı da olsa bir şeyler öğrenmek isteyenler, ilgilenenler çalışır-çabalar öğrenir. Zaten çalışmadan hiç bir şeye ulaşamazsınız. Böyle şeyler miras da kalmaz!..
    Teorik ve pratik ayrımına da fazla gerek yok çünkü bilgi bilgidir, paylaşılır; öğrenilir ve öğretilir. Devamında kullanılarak çoğalır.
    Bir şeyler öğrenmek isteyenlere bu fırsatları yaratan arkadaşlara sadece teşekkür edilir: Teşekkürler GaRaj.org'daki arkadaşlara...
    Derslerin çeşitlenmesidileğiyle,
    Sevgiler,
  • HereticSlave • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608987
    yok abi bu site varya türkiye de bir ilk
  • queenmania • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608988
    bence baya iyi olmus...ama öörenmek isteyen arkadaslarin biraz disipline olmasi zor görünüyor.Sanal ortamda tam olarak kendilerini veremeyebilirler bence...