-
www.cilekesonline.com/forum
Bekleriz hepinizi...
-
222 park ta dinledim canlı canlı,,yok mükemmel şarkı ama başka dinlencek bi parça yokki albümde! yalaka diye bi şarkıları var.ben onu daha çok seviyorum.dışı tatlı içi boş bi albüm.alınmasada olur.
-
tek kelimeyle UÇURUYOOOO...
-
mike a katilmamak elde degil. sıkılmadan bastan sona rahatlıkla dinlenebilen, turkiye icin degisik gelebilen bir album. su siralar balansta cikiyorlar.
ps : kurar icin busha itaf edilmis deniyor, soyleyenlerin yalancisiyim.
-
harika bişey bu sarkı...allahım cokkkkkk güzelllllllllllll...:)
-
hmm.. repertuara aldık.. niyeyse?
-
müthiş şarkıları var gerçekten içten yazılmış ve hakkını veren şarkılar herkesin dinlemesini tavsiye ederim