-
Tebrik ediyorum gerçekten büyük iş başardınız!
-
suat taşer açık hava tiyatrosu neresi? sahildeki, bildiğimiz yer değil mi?
n'apıp yapıp gidicem, izmiRock topluluğunda kimler varsa, kimlerin sayesinde gerçekleşiyorsa bu olay hepsinin eline sağlık. sağolsunlar
-
Brovaoo yaa böyle isler oldu mu çok seviniyorum
---------festivallere devam....------------------:)
-
Ankara'da da var bu tarz bir organizasyon. www.ankarock.tk
-
cacık olmaz.bi de karsıyaka da yapmıslar ya.hayret bişi tam da uyar karsıyaka tayfasına..
-
abi baska bır yer yokmuydu yaa biliyorum cok zor oldu bunu yapmak benı dovmek ıstıyorsunuz ama harbiden bu olay karsıyakaya gitmez cok ters bırde abi az daha ugrasıp soyle fuar olmadı dugeon - ooze yapsaydınız ya gıdersınız artıkın sıze iyi glenceler inşallah dolar tasar orası hayırlı olsun bakalım
-
yaw arkadaşlar sanki ooze felan piyasa mekanlar değil bi karşıyakalı olarak kınıyorum sizi tamam doğrudur mekan iyi değil ama orda yapılıyo die oranın halkı gelicek diyede bişi yok böyle festivallere ihtiyacımız var bence süper bi etkinlik
-
ekimde olsaydı ya.. üniversitenin açılmasına denk gelirdi iyi olurdu. şimdi istanbullardan kalkta git olmadı valla yaa.
-
yazdıklarınızdan karşıyaka nın istanbul un bağdat caddesi kıvamında olduğuna karar verdim
"ay burası yıkılıoooooğğğğğğğğğğ verengül" cinsi insanlar var galiba..
-
organizasyon çok sağlam bu festival den sonra bi suru ilde rock festival i yapılcak haberiniz ola