Dün akşam müthiş bir konser seyrettirdi bize şebo.
İşin açığını söyleyeyim sıkı bir şebo dinleyicisi olsam da ben bile bu kadarını beklemiyordum.Herşey muazzamdı.Başlangıçta yeni albümle giriş yaptı.Sonra kısa kısa geçmişe gittik.Sonra Kerem Özyeğen sahneye çıktığında damarlarımdaki kanın çekildiğini hissettim.Zaten sonrasındaki Metin'le Kerem'in gitar şovuna diyebilecek tek bir kelime bile bulamıyorum.Sonundada HOŞÇAKAL ile playlistine son verdi.Ama Şebnem'in kudurkuluğu üstündeydi bi şarkı daha okudu ve sonra veda etti.
Performanslarına tek bir kelime edemem ancak seyircilerin Şebnem'in iyi niyetini istismar etmeleri kötüydü.Her fırsatta sahneye atlayanlar oldu.
Sonuçta bize unutulmayacak bir gece yaşattığın için Şebnem Ferah sana çok teşşeür ederim.Seni çok seviyoruz....
darklord özetlemiş durumu dün herşey çok güzeldi bi ara şebnem ferah güvenliğe nazikçe fırça attı. ama o atlayanları anlamıyorum konseri resmen müslüm gürses konserine çevirdiler bi jilet eksikti...
Muhtesem bi konserdi arkadaşlar, gelenler zaten şovu seyrettiler, artı zemin yapılmış ve harikaydı izleyenler hopladılar zıpladılar kendilerinden geçtiler,gelmeyenlere nispet olsun :P Şebnem Ferah ve ekibine, YTÜ Mezunlar Derneğine ve üyesi olduğum YTÜ Müzik Klübüne bu geceyi bize yasattıkları için sonsuz teşekkür ederim..