o 18 yaş sınırı yüsünden şimdi ewdeyimm!!! konserde olmak harika olurdu!!! off yaa çokk kötü bi durumdayımm!!!! çilekeş için özellikle çok istiodum şeboya zaten gitmiştim!!!
konser açık hawada diildi ve tek kelimeyle muhteşemdi..bu arada dimple sana katılıyorum,biliyorum arkadaşlar bunu yazdığım için bana uyuz olucak,ama harbiden de yaş sınırı olan konserler çok daha az cıvık geçiyoo..(bkz. tv'deki canlı duman performanslarının çocuksuluğuu..:))