konsere sivastan gittim boşa gitmişim organisazyon sıfır.ses sistemide öyle hep bass sesi duyduk.normalde 1 de başlayacak konser 3:30 gibi başladı ki bnm zaten sonuna kadar bekleyecek vaktim yoktu 5 e kadar anca durabildim.ilk grup hep metallica ve pentagram çaldı başka grup yokmuş gibi hiç güzel değildi.zaten katılımda cok azdı.iyiki sırf konser için gelmemişim o kadar yolu.neyse umarım beğenenler olmuştur zaten ilk gruptan sonra dayanamadık çıktık biz,bir de düğün salonu olması münasebetiyle bi kamera sürekli seyirciyi cekti ne alakaysa neyse bidahaki sefere umarım güzel olur...