-
zaman yanlş olmş sanırım :)
Zaman: 2 MART 2007 CUMA olması lazımdı..
sanırım DeM en büyük adaylardan birisi :)
-
Opal kazansın!!!!!
-
Opal parçaları için: www.myspace.com/opalband
Tüm yarışmacılara başarılar dileriz...
-
demm kazanır abı zaten adamlarrın amotor rock grubu forumları var ama amatorlukle alakaları yok tek eksıklerı albumlerı oda olcak inş...
-
-
OPAL için 3 kere oley oley oley...
-
ödülleri beğenmedim. 1.ye 5, 2.ye 3, 3.ye 1 kasa viski versinler. daha hoş olmaz mı?
-
www.myspace.com/opalband dinleyin kendinize gelin. ;)
-
OPALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL mükemmel!!!
En iyi yerli rock grubu onlar bu piyasada. Gerçekten söyleyecek sözü olan, nadir gruplardan birisi. En iyi dileklerimiz Opal ile olsun. Bol şans çocuklar...
-
OPAL için Sölenicek hiçbi laf yok zaten tek kelimeyle Süperler inş. hakettikleri yere gelicekler!!! şimdiden başarılar... 1. belli bence tartışmayalım:)