Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

JD Music Rock Yarışması Finalleri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • REthink • 22 Şubat 2007 00:00 • #626429
    zaman yanlş olmş sanırım :)
    Zaman: 2 MART 2007 CUMA olması lazımdı..

    sanırım DeM en büyük adaylardan birisi :)
  • cemiko • 22 Şubat 2007 00:00 • #626430
    Opal kazansın!!!!!
  • Opal • 22 Şubat 2007 00:00 • #626431
    Opal parçaları için: www.myspace.com/opalband

    Tüm yarışmacılara başarılar dileriz...
  • AnyDreams • 22 Şubat 2007 00:00 • #626432
    demm kazanır abı zaten adamlarrın amotor rock grubu forumları var ama amatorlukle alakaları yok tek eksıklerı albumlerı oda olcak inş...
  • REthink • 23 Şubat 2007 00:00 • #626433
  • utku7 • 23 Şubat 2007 00:00 • #626435
    OPAL için 3 kere oley oley oley...
  • melih_taz • 24 Şubat 2007 00:00 • #626436
    ödülleri beğenmedim. 1.ye 5, 2.ye 3, 3.ye 1 kasa viski versinler. daha hoş olmaz mı?
  • Spider-Man • 24 Şubat 2007 00:00 • #626437
    www.myspace.com/opalband dinleyin kendinize gelin. ;)
  • tacimsuede • 24 Şubat 2007 00:00 • #626438
    OPALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL mükemmel!!!
    En iyi yerli rock grubu onlar bu piyasada. Gerçekten söyleyecek sözü olan, nadir gruplardan birisi. En iyi dileklerimiz Opal ile olsun. Bol şans çocuklar...
  • The_Monster • 24 Şubat 2007 00:00 • #626439
    OPAL için Sölenicek hiçbi laf yok zaten tek kelimeyle Süperler inş. hakettikleri yere gelicekler!!! şimdiden başarılar... 1. belli bence tartışmayalım:)