Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

JD Music Rock Yarışması Finalleri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • akuPUNKtur • 25 Şubat 2007 00:00 • #626440
    P U N C H forever!!!
  • FUNKY SOUL • 25 Şubat 2007 00:00 • #626441
    Bence Punch ı bütün türkiye tanımalı..gerçekten çok iyi çalıyorlar ve sahne performansı müthiş..ayrıca tr nin birçok yernde çalmış ender amatör gruplarndan biridir oyüzden kesnlkle Punch diyoruz!..
  • adem_havva • 25 Şubat 2007 00:00 • #626442
    İstanbul-İzmir-Ankara gibi 3 büyük şehir dışından finale kalan tek gurup olan Parti gerek şarkısıyla gerek sahne performansıyla ilk üçe aday diyebiliriz...."Dirim" adına başarılar PARTİ!!!
  • erik • 27 Şubat 2007 00:00 • #626443
    Opal'i bir dinledim bir daha kulagımı alamadım yahu bu nasıl bir musiki? ;) Basarılar Opalimize kalpten!!!
  • FlashRoyal • 27 Şubat 2007 00:00 • #626444
    Favorim Opal..
  • Spider-Man • 27 Şubat 2007 00:00 • #626445
    Birisi OPAL mi dedi...
  • deftones • 28 Şubat 2007 00:00 • #626448
    opal grubunu dınlıyor ve desteklıyorum butun dıger gruplara da basarılar...
  • REthink • 28 Şubat 2007 00:00 • #626449
    keşke bütün grupların yarışmaya katıldıkları parçaları dinleme fırsatımız olsaydı, diğer gurpları dinlemeden kimin birinci olması gerektiğine neye göre karar veriyorsunuz, tamam anlıyorum bi grubu destekliyebilirsiniz iddalı adaylardan biri olduğunu savunabilirsiniz ama bukadar fanatiklik niye? iyi olan kazansın!!
  • Opal • 28 Şubat 2007 00:00 • #626450
    Rethink'e hak veriyorum, fanatik olmaya ve diğer grupları 'komik' ve benzeri sıfatlarla aşağılamaya hiç gerek yok. Onca grubun arasında ilk 10'a kalan her grup ödüllere aynı uzaklıkta. Saygılar...
  • izmaritLead • 28 Şubat 2007 00:00 • #626451
    istanbullu diye bir çok yerde çıkmış çok reklamı olmuş gruplar için bu kadar abartılmasına gerek yok belki fikriniz değişebilir belki parti sarsacak ortalığı bi şeye takılıp kalmayın derim