-
P U N C H forever!!!
-
Bence Punch ı bütün türkiye tanımalı..gerçekten çok iyi çalıyorlar ve sahne performansı müthiş..ayrıca tr nin birçok yernde çalmış ender amatör gruplarndan biridir oyüzden kesnlkle Punch diyoruz!..
-
İstanbul-İzmir-Ankara gibi 3 büyük şehir dışından finale kalan tek gurup olan Parti gerek şarkısıyla gerek sahne performansıyla ilk üçe aday diyebiliriz...."Dirim" adına başarılar PARTİ!!!
-
Opal'i bir dinledim bir daha kulagımı alamadım yahu bu nasıl bir musiki? ;) Basarılar Opalimize kalpten!!!
-
Favorim Opal..
-
Birisi OPAL mi dedi...
-
opal grubunu dınlıyor ve desteklıyorum butun dıger gruplara da basarılar...
-
keşke bütün grupların yarışmaya katıldıkları parçaları dinleme fırsatımız olsaydı, diğer gurpları dinlemeden kimin birinci olması gerektiğine neye göre karar veriyorsunuz, tamam anlıyorum bi grubu destekliyebilirsiniz iddalı adaylardan biri olduğunu savunabilirsiniz ama bukadar fanatiklik niye? iyi olan kazansın!!
-
Rethink'e hak veriyorum, fanatik olmaya ve diğer grupları 'komik' ve benzeri sıfatlarla aşağılamaya hiç gerek yok. Onca grubun arasında ilk 10'a kalan her grup ödüllere aynı uzaklıkta. Saygılar...
-
istanbullu diye bir çok yerde çıkmış çok reklamı olmuş gruplar için bu kadar abartılmasına gerek yok belki fikriniz değişebilir belki parti sarsacak ortalığı bi şeye takılıp kalmayın derim