Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

JD Music Rock Yarışması Finalleri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • deftones • 3 Mart 2007 00:00 • #626453
    heyttt:p opal 2. oldu tekrar kutlarım hehe buarada 3. olan grubu da ayrıca tebrık etmek ıstıyorum cok sade ama guzel muzıklerı vardı:p herkese tekrar basarılar...
  • REthink • 3 Mart 2007 00:00 • #626454
    rakı başta olmak üzere ilk üçe giren tüm arkadşları tebrik ediyorum öncelikle, tüm yarışmacılar çok güzel performans segilediler teker teker ayırmak istemiyorum ama kafamda 5 grup kurdum derece için dem tortu rakı opal ve punch dı..
    1.punch 2. dem 3.rakı olur ama opal ve tortutada baya gidip gelinir die düşünmüştüm sanırım birazcık yanıldım :)
  • A Dead Castle • 3 Mart 2007 00:00 • #626455
    Girer girmez Jack Daniels'ı tutuşturdu birisi :)
  • haki72 • 4 Mart 2007 00:00 • #626456
    dem gönlümüzün birincisi ;)
  • Spider-Man • 4 Mart 2007 00:00 • #626457
    şunun yeni başlığını açsalar...sonuçlar açıklansa ne güzel olur dimi...halen davetiyeler için tıklayınız yazıyo çok komik
  • smyrna525 • 4 Mart 2007 00:00 • #626458
    sonuçlar noldu ya
  • erik • 4 Mart 2007 00:00 • #626459
    Sonuclar boyle ; 1.Rakı 2.Opal 3.Punch ve Rolling Stone Ozel odulunu alan da Parti oldu.
  • tukomania • 4 Mart 2007 00:00 • #626460
    gönlmüzün 1.si parti muhteşem sahne performansı wardı
  • smyrna525 • 4 Mart 2007 00:00 • #626461
    dem favoriydi ama dereceye bile girememiş
  • cemiko • 5 Mart 2007 00:00 • #626462
    Opal, hak etti.........