Gece patladı. Kemancının elektirik sistemini sabote ettiler... gece saat 10dan sonra ne müzüik vardı ne de elektrik. kemancı gibi bir mekanda da müzik çalacak kadar jenaratör sistemi olmaması da enteresan tabi.. biz 23:30 gibi taksiler hazır gündüz tarifesinden çalışırken kaçalım dedik. En çok üzüldüğüm nokta Ogün'ü değil de arkasında çalan manyak gitaristi izleyemeden oradan ayrılmak oldu... Teşekkürler kemancı...