Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sesini Yükselt - Volume Dergisi 5 Yaşında - Kurban & Buz & Demirhan Baylan @ Jolly Joker / Balans

  • drulz • 17 Mart 2009 00:00 • #637267
    Buz'un sahne performansını bilmeyen bazı arkadaşlar yorumlar yapmış e tabi Buz'un yerine dinledikleri piyasa gruplardan gelen olmayınca içerlemişler yazık :) başka bahara sizin piyasalarda gelir beyler taş atmaya gerek yok, eğer konsere gitme seviyesine sahipseniz Buz'u orada bir izleyin, dibiniz düştükten sonra gelin yazın buraya bakalım..
  • Too-che • 17 Mart 2009 00:00 • #637268
    arkadaşlar davetiye kazananlar yanında bir kişi götürebiliyor muydu ? yoksa davetiyeden sadece kendisi mi yararlanabiliyordu ? hatırlatırsanız sevinirim


    yanında bir arkadaşını da getirebiliyorsun.
  • Nem • 17 Mart 2009 00:00 • #637269
    Ordaydım, her an tekrar orda olabilirim. Olmayabilirim de. Demirhan Baylan'ın müziğinin tadına vardıktan sonra Buz'u ve Kurban'ı da dinlemek güzel olurdu.. Ama insan evladı üstünde bir sürü malzemeyle rahat edemiyor. İçeri sırt çantası alınmıyormuş. Ve fakat omuzda fotoğraf makinesiyle ve ceplerde bir sürü ıvır zıvırda orda dikilmek çok zordu, o yüzden tekrar orda olamama ihtimalim pek yüksek..
  • 96 7 kb sn • 18 Mart 2009 00:00 • #637270
    ne de iğrenç bi geceydi..
  • kyakuz • 21 Mart 2009 00:00 • #637271
    Gidemedim çünkü iş saatime denk geldi. Merak listeme eklediğim bir gece oldu ve bir daha böyle bir fırsat yakalarsam iş/güç dinlemiyeceğim. Sanırım !
  • Trafocancan • 1 Nisan 2009 00:00 • #637272
    denızın sacları cok tuhaftı :D