Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türk Tarihinin En Başarılı Albümü?

  • matorck_dmn • 25 Ocak 2005 14:26 • #448498
    Duman1n ve asl1n1n ilk albümleri
  • violoncellist • 25 Ocak 2005 15:18 • #448502
    bence de levent yükselin ilk albümü çok başarılı... en başarılı değil belki ama yine de en iyilerden die düşünüyorum (!) bu arada sanırım albümün adı "medcezir"di... sallamış da olabilirim :))
  • Arcanin • 25 Ocak 2005 16:45 • #448515
    Beyler iyi güzelde Almora adında yükselen bir yıldız var ülkemizde.Eğer amaç Türkiye'nin ne derece harika kültürlerin buluştuğu bir ülke olduğunu ve Türkiyedeki müziğin sadece kıvırtan ya da aşkım aşkım diye ağlayacaksın türünden olmadığını göstermekse bence bunu en iyi Almora'nın Shehrazad albümü kanıtlar(bozuk cümleler var sanırım kusura bakmayın:))
  • oqz • 25 Ocak 2005 19:01 • #448526
    böhüüü...
  • fzt • 13 Şubat 2005 17:27 • #451010
    helal sana ngitt
    gercek kral YAVUZ CETIN
  • Yaprak80 • 13 Şubat 2005 18:02 • #451011
    yavuz çetin..
  • Rebelfire • 13 Şubat 2005 19:51 • #451015
    ya bişey demiycem sadece +bilmemkaç...
  • Rebelfire • 13 Şubat 2005 20:16 • #451017
    en başarılı mı tartışılır ama bence en önemlisi ve kesinlikle anılması gereken albüm yavuz çetin-satılık
  • _dreamer_ • 13 Şubat 2005 22:29 • #451037
    açılıyorum. sıkı durun...

    arkadaşlar türk tarihinin en başarılı albümü, daha doğrusu albüm serisi kayahan abimizin 90lı yıllarda peşpeşe çıkardığı albümlerdir. bunu ben söylemiyorum istatistikler söylüyor. şimdi kendileri bu albümlerden kotardıkları paralarla sevgi köyünde krallar gibi yaşamaktadır. severim kendisini ama yine de. baba adamdır.
  • rushdm • 13 Şubat 2005 22:47 • #451041
    athena- son albümü hariç hepsii