Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türk Tarihinin En Başarılı Albümü?

  • kanepe • 15 Şubat 2005 14:02 • #451248
    Çok mu eleştiri yapıyorsunuz...?

    Of ya ne kadar saçma...her album yapacak olan farklı bir şey mi yapmak zorunda...yeni bir şeyler mi yaratmak zorunda. bazılarına(pop,rock,ska...)...özenmiş bazılarını örnek almış olamaz mı_?
    aa bu taklitçi..aa bu da özenti...ne idüğü belirsiz kişiler her önüne geleni eleştiriyor...
    "müzik benim kulağıma hoş geliyorsa dinlerim"(özenti ya da değil)...yani sizin istediğiniz olay şu ÇEŞİT ÇOK OLSUN AMA ALTERNATİF HİÇ OLMASIN...
    "TÜRK TARİHİN DE POP,RAP,ROCK YOK MADEM GELECEKTE DE OLMASIN" SANIRIM BİRAZ ÖRÜMCEK AĞINA BULANIYORUZ BİRAZ SİLKİNSEK Mİ HE...?

    ek : ayrıca türk tarihi dünü de içinde barındırır..
    "AYRICA BANA GÖRE İBRAHİM TATLISES'dir tüm albümleri"...hiç dinlemem samimiyetime inanın...
    ya da ZUHAL OLCAY TÜMÜ...YA DA ŞEBNEM FERAH TÜMÜ...( B A N A G Ö R E )
  • muradov • 15 Şubat 2005 14:12 • #451252
    bence türk tarahinin en başarılı albümü Kargonun Yanlızlık Mevsimi
    hem sözler itibari ile hemde müzik adına manyak derecede bir albüm
    tüm albüm baştan sona bir efsane...
  • düşyılmaz • 15 Şubat 2005 15:26 • #451260
    Ortaçgil - Light
    Erkan oğuun Fuad'ı da iyidir.

    birde hijazz diye bir çalışlma vardı, oda muazzam
  • pixies • 15 Şubat 2005 17:24 • #451293
    Türk Tarihinin En Başarılı Albümleri

    yavuz çetin-satılık
    mawi sakal
  • deathcomp • 15 Şubat 2005 17:27 • #451296
    Pop falan bilemem ama metal olarak Pentagram-Anatolia bence en iyidir
  • tezgah • 18 Şubat 2005 22:10 • #451812
    çok doğrusun,yavuz abi tektir ve eniyi albümü yapmıştır!! ve onu bilmeyen bazıları mor ve ötesi gibi grupları yüceltmeye devam etmektdir... herkesi yavuz çetin dinlemeye davet ediyorum.. gerçek müzik adına....
  • missrocker • 19 Şubat 2005 21:40 • #451961
    sebonun butun albumlerıyle D.D son album(dıger albumlerıne gore en ıyısı bence)
  • bursaligitaris • 20 Şubat 2005 18:35 • #452059
    Bence En Başarılı Albüm Yavuz ÇETİN in SAtılık Albümü
    Dinlemeyen varsa dinlesin Şiddetle..
  • elion • 20 Şubat 2005 18:45 • #452060
    şebnem ferah perdeler
  • HafızaKaybı • 20 Şubat 2005 21:18 • #452070
    Bence, pop alanında

    Levent Yüksel - Medcezir, Sertap Erener - Lal, Umay Umay - Hareket Vakti

    rock alanında

    Yavuz Çetin - Satılık, Pentagram - Anatolia

    Çok geniş bir zaman diliminden bahsedildiği için fikirbirliğine varmak tabii ki zor. Ama yine de her albümü çıktığı zaman ve sonrasında açtığı yol ile değerlendirmek gerek diye düşünüyorum. Günümüzün imkanlarıyla, önceden isim yapmış bir sanatçının ya da grubun, çıtayı çok kolayca yükseklere çekebileceği halde, "kör kör parmağım gözüne" dercesine tarzlara yöneldiğini görüyoruz. Bence acı olan bu...