Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

izmirli insanlar,izmirde bir festival için baski yapalim gerekli mercilere?

  • nesya833 • 12 Mart 2005 16:50 • #454987
    ist'teki festivallere taşınmaktan bıktım açıkçası...cidden olsa iyi olur..barlarında suyu çıktı artık..evden çıkıp festivale gitmek istiyorum,hemide tek vesait..ama şenlikler başlıyoo..ne iyimseerim dimi (:
    yetinmeyiiii bilirmisiiiin? :DD



    ..
    şaka bi yana izmir'de insanın kendinden başka gerekli mercisi yok abii söliyim...kaldırım kenarında çaldığımızda bile yaka paça götürüyolar,kaldıki festival yapıcaklar..ama jazz festivalleri süper oluyo,o da ayrı bi konu tabee..