beğenmezsem dinlemem ki zaten birçoğunu beğenmiyorum dinlemiyorum!özenti kelimesi hepsi için olmasa da bazıları için cuk oturuyor!bazıları sadece anlamsızlar!ayrıca burada benim için sorun yaratan şu:bu adamlara rock yapıyor denilmesi!sizler bu ne yaptıkları belli olmayan denyolara rock yapıyor demeyin ben de kimsenin ne dinlediğine karışmayıp kendi işime bakayim!