Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZİ ''HAYAT-YAŞAM SEVGİSİ'' İLE DOLDURAN PARÇALAR???

  • bigboots • 28 Mart 2005 15:51 • #457397
    sorarım size...
  • deprofundis • 28 Mart 2005 15:54 • #457399
    şimdilik aklıma birtane geliyor geldikçe yazarım!

    Yaşamaya Mecbursun!_BULUTSUZLUK ÖZLEMİ_
  • bigboots • 28 Mart 2005 15:56 • #457400
    valla güzel bi şarkı ve topice de cuk diye oturdu.. gerisini merakla bekliyoruz..
  • HELLS_SATAN • 28 Mart 2005 15:59 • #457405
    şebonun herhangi bi şarkısı:)(hatunun sesi yetioo ya:))
  • kafa-yok • 28 Mart 2005 16:04 • #457410
    radiohead-paranoid android
  • bigboots • 28 Mart 2005 16:05 • #457411
    evet o da güzel, başka alıyim.. katılım az yaw!!
  • klavyeci • 28 Mart 2005 16:13 • #457414
    take-five
  • InTeR_WeLeT • 28 Mart 2005 16:15 • #457416
    tabıkı yalın meleklerın sozu var + kırac cesmınaz... abı eger bır sarkının ıcınde "do major" kalıbı varsa ınsanı mest etmeye yetıyor bence :)
  • jubei • 28 Mart 2005 16:19 • #457418
    Dream Theater - Surrounded
    Blues Traveler - Hook
    10CC - Dreadlock Holiday
    Dire Straits - Walk Of Life
    Eagle Eye Cherry - Save Tonight
    Foo Fighters - Big Me
    Vinnie Moore - With The Flow
    Vinnie Moore - Vinman's Screaming Ale
    Mr. Big - To Be With You
    The Muppet Show - Cabin Fever
    Spin Doctors - Two Princes
    Stevie Ray Vaughn - House Is Rockin'
    UEFA Champions League Theme
    Tower Of Power - Diggin' On James Brown
  • Nofx • 28 Mart 2005 17:37 • #457447
    Benim annem güzel annem..beni al kollarına....