Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZİ ''HAYAT-YAŞAM SEVGİSİ'' İLE DOLDURAN PARÇALAR???

  • oqz • 29 Mart 2005 16:14 • #457615
    Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam


    Hiç bi kere hayat bayram olmadı ya da
    Her nefes alışımız bayramdı.
  • souls_for_rent • 29 Mart 2005 19:03 • #457655
    Oasis - Stop Cryin' Your Heart :) (yok be bu efkaralndırır...)

    hmmm

    Guns n' Roses - I don't care about you...
    yok yaw.. hiçbir şarkı bana hayat yaşam sevgisi, cartı curtu vermez...
  • gizem_cobain • 30 Mart 2005 09:35 • #457782
    ADAM BİLİYOR YAUW!
  • Hetfield • 30 Mart 2005 12:40 • #457829
    metallica-orion
    cranberries-ridiculous thoughts-dying in the sun
    ....
  • radyokafa • 8 Nisan 2005 16:44 • #459450
    DIREC-T Rus Kozmonotları
    hangi ruh halinde olursam olayım kalkıp bi güzel oynarım
    keyfim de yerine gelir

    daha önceleri de Duman'dan Köprüaltı'nı dinlerdim.

    Radiohead'in Just'ını kliple birlikte bünyeye indirince de acayip keyif alıyorum. Süper ya daha ne diyeyim!
  • guardofheaven • 8 Nisan 2005 18:51 • #459466
    ben yeter diyecem artık şu forumlarda bunun eşi milyon tane vardır hala daha da yazıyoruz ilginç
  • haRbii • 8 Nisan 2005 19:20 • #459473
    şebonun AŞK adlı şarkısı perdeler albümünden ... manyak bişi!!!
  • Psycho Chicken • 8 Nisan 2005 19:32 • #459464
    sanırım o parçalardan ilk aklıma gelen muse - feeling good
  • düşyılmaz • 8 Nisan 2005 20:17 • #459496
    Yansımalar - Kürdilihicazkar ve Muhayyerkürdi Saz Semaileri
  • deprofundis • 8 Nisan 2005 20:55 • #459507
    ya ben aklıma geldikçe yazarım dedim ama uzun zamandır yazmadım sanırım!
    şimdiaklıma geldi yazayım

    John Lennon_IMAGINE_