Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DİNLEDİĞİNİZDE İÇİNİZİ ''HAYAT-YAŞAM SEVGİSİ'' İLE DOLDURAN PARÇALAR???

  • bimilyon1 • 28 Mart 2005 17:39 • #457448
    ajdar-nane nane
  • chazy_chazzz • 28 Mart 2005 18:41 • #457461
    Anathema-Deep şarkıdan çok bana hatırlattığı şeyler her aklıma geldiğinde her dinlediğimde hayat daha bir güzel görünüyor gözüme..
  • metaligirl • 28 Mart 2005 19:24 • #457473
    Therion- Wine of Aluqah
  • bigboots • 28 Mart 2005 20:22 • #457492
    bi atane de ben söliim bari: the cure-friday i'm in love
  • MadWolf • 28 Mart 2005 20:28 • #457493
    Epica - Sensorium.harbi tam gaz bi sharkı bea!!!

    tavsiye ederim....
  • likablegirl • 28 Mart 2005 20:42 • #457498
    Mor ve Ötesi - Son Deneme :)
  • The PuNKiLLeR • 28 Mart 2005 21:24 • #457508
    hayata baglanma cunku elinde sonunda hayat seni birakcak


    KESKE BENİ BİRAKSA SU 17 YASINDA SURUNDURUYO BIRAK ARTIK OLDUR YAA NOLUR



    ama moral duzeltmek icin

    offspring cant get my head around you ya da the kids arent arent alright
  • virtioz • 28 Mart 2005 21:25 • #457509
    do majör parçaların hepsi...
  • gizem_cobain • 29 Mart 2005 10:58 • #457589
    vallaha anathemanın her türlü parçası..(ne alaka diyenler olacaktır haliyle ama öyle napiyim)
  • chazy_chazzz • 29 Mart 2005 13:41 • #457604
    DEEP-DEEP-DEEP-DEEP lanet olsun yaa her dinlediğimde en azından bir tebessüm beliriveriyor suratımda...