Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türk Halk Müziği dinlermisiniz?? Dinliyorsanız en beğendiğiniz türkü??

  • pUnKeR • 18 Nisan 2005 15:00 • #460995
    işte gidiyorum çeşmi siyahım-aşık mahzun-i şerif

    en çok sevdiğim türküdür... bizim gibi genç nesil bu ulusal değerlerimize sahip çıkmazsa kim çıkacak?
  • klavyeci • 18 Nisan 2005 16:40 • #461000
    Şiwan Perwer daima birinci tercihimdir üstüne tanımam...Türk Halk Müziği değil Kürt Halk Müziği.bunun dışında da hımm Hasret Gültekin,Güler Duman..


    Sana TÜRK HALK MÜZİĞİ sorulmuş bay kompleks, kürt halk müziği değil..
  • DaRK dEviL • 18 Şubat 2006 14:14 • #494148
    ne yazıkki gençliğimiz t.h.m ye gereken ilgiyi göstermiyo.yani bi takım halk müziğiyle ilgisi olmayan şeyleri duyup infaz edebiliyolar. ben hem elektro gitar hem de bağlama çalıyorum. bu bizim kendi kültürümüz öyle çok iyi yabancı müzik bilmek felan da marifet değil önce kendi müziğimizi korumalıyız ondan sonra tabi ki de ilgileniriz başka kültürlerin de müzikleriyle... benim biçok sevdiğim türkü vardır ama içlerinden yıldızı çok severim ya da bi bülbülüm altın kafesteyi... kesinlikle çok güzeller ve bilmem biliyo musunuz ali ekber çiçeğin haydar haydar türküsü şu anda amerikada ders olarak okutuluyomuş sanat okullarında....
  • manikvirus • 5 Mart 2006 19:38 • #494889
    ahirim sensin.
    büyük usta neşet ertaş'tan dinlenmeli.
  • violoncellist • 9 Mart 2006 01:30 • #495041
    .Ben Seni Sevduğumi Dünyalara Bildirdum
    .Gelevera Deresi
    .Divane Aşuk Gibi
    .Zeynep
    .Arda Boyları
    .Sabahın Seherinde
    .Ah Bir Ataş Ver

    Aklıma gelen sevdiğim türkülerden sadece birkaçı...