değişir tabii kişiden kişiye. metal sevmeyen bir insanın metallica'ya bayılmasını bekleyemeyiz. kimseye buna kötü diyemezsin diyemeyiz. ama bazı şeyler vardır ki efsanedir. beatles, nirvana, metallica, madonna, micheal jackson... bunların hepsi de -eşit olmasalar da-kendi alanlarında yeteneklerini kanıtlamış insanlar. eğer çok popülerler diye nefret etme numarası yapıyorlarsa insanlar karaktesiz der ve geçerim. ilgi çekmenin en basit yolu değil mi bu?