Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizi en çok etkileyen(duygusal acıdan) şarkı hangisi???

  • NefesAL • 22 Haziran 2005 20:16 • #474077
    metallica-nothing else matters
  • La Rocque • 22 Haziran 2005 21:23 • #474093
    grup olarak soylemek gerekirse

    sentenced
    anathema
    cinderella
  • hummingbird • 22 Haziran 2005 21:50 • #474097
    fikret kızılok - gönül
    ezginin günlüğü - düşler sokağı
    tanju okan - hancı, hasret...
  • Psycho Chicken • 22 Haziran 2005 21:56 • #474099
    placebo - sleeping with ghosts...
  • ibanetze • 22 Haziran 2005 23:13 • #474112
    bu aralar morrissey-let me kiss you,ama ömrüm boyunca en çok etkilendiğim üç şarkı;

    kazım koyuncu-anılar düştü peşime
    düş sokağı sakinleri-hoşçakal
    demirhan baylan-durum bu..
  • -jackal_musty- • 22 Haziran 2005 23:19 • #474114
    gaarajda ki kimmiş bu -jackal_musty- kısmına bakın görceksiniz!


    saygılar...


    :::..MuStY
  • gomcabbar • 23 Haziran 2005 00:22 • #474122
    the cure-lovesong
    tori amos-lovesong
  • stranger_sws • 23 Haziran 2005 01:42 • #474131
    anathema angelica
    iced earth watching over me
    blind guardian harvest of sorrow
  • La Rocque • 23 Haziran 2005 10:24 • #474142
    birde şey var unuttum yazmayı

    procol harum- a whiter shade of pale

    bu parçanın ZAKK WYLDE ve DORO yorumuda çok iyi ve etkileyici

    We skipped the light fandango
    And turned cartwheels across the floor...

    allah bea... :)
  • crazy_girl • 23 Haziran 2005 13:47 • #474175
    EVANESCENCE_MY İMMORTAL ve BRING ME TO LİFE
    AVRIL LAVIGNE_FORGOTTEN