Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizi en çok etkileyen(duygusal acıdan) şarkı hangisi???

  • popo-Ka • 27 Haziran 2005 21:54 • #475150
    düş sokağı sakinleri - ayrılık
  • likablegirl • 27 Haziran 2005 21:57 • #475152
    Mor ve Ötesi / Gece
    Mor ve Ötesi / Bir
  • havadabluesvar • 27 Haziran 2005 22:03 • #475154
    hiçbiri
  • La Rocque • 28 Haziran 2005 03:12 • #475196
    seni aglatacak sarkı yazılmadı daha,yanlısın var abi!!
  • ekannt • 28 Haziran 2005 09:51 • #475205
    Cranberries - zombi
    Almora - princess of rain
    Evenesance - My İmmortal
    Grup Vitamin - Hayriye :D
    Cradel Of Flith - From Cradel To Enslave Ehaehuahaha (Duygusuzmuyum ben len? :D)
  • vlvaloHIM • 28 Haziran 2005 20:50 • #475365
    HIM-GONE WİTH THE SİN
  • the_distillers • 28 Haziran 2005 21:08 • #475370
    crimson - atreyu
    çok aglad1m ben o sarkiyla
  • Vengeance • 28 Haziran 2005 21:13 • #475372
    Burzum Dunkelheit
    Metallica Fade to Black
    Anathema Flying
  • CheTe • 28 Haziran 2005 22:58 • #475395
    seether_amy lee /broken
    radiohead/street spirit
  • bum • 29 Haziran 2005 01:54 • #475423
    beni duygusal acidan en cok etkileyen parca
    pearljam - bugs parcasi, asiri derecede duygu yogunlugu yasiyorum bu parcada...evt kesinlikle bu parca,kesinlikle...