Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizi en çok etkileyen(duygusal acıdan) şarkı hangisi???

  • Findecano • 23 Haziran 2005 18:52 • #474208
    Scorpions-Send Me An Angel
  • Infusion • 23 Haziran 2005 20:28 • #474252
    Dimmu Borgir - The Insight and The Catharsis

    Orphaned Land - The Beloveds Cry
  • nuri • 23 Haziran 2005 20:33 • #474255
    abi şaka maka am bari biraz ciddi takılayım bu sefer bob marley ve no woman no cry çok iyi söylüyor ya ağlatacak beni
  • Duskygrin • 23 Haziran 2005 21:41 • #474278
    tabi ki de Kurt Cobain'in sesiyle when did you sleep last night...
  • renee • 23 Haziran 2005 23:09 • #474325
    guns'n roses - estranged
  • pYscHo_09 • 24 Haziran 2005 01:31 • #474363
    muse n şarkıları.. insanın dinleyince aalıyası geliyo resmen
  • 1113 • 24 Haziran 2005 09:24 • #474372
    my dying bride-for my fallen angel
    bi de sözlerinin aşmışlığından olsa gerek megadeth-a tout le monde
  • nariel • 24 Haziran 2005 10:38 • #474383
    muse-unintended
    anathema-are you there,lost control
    my dying bride-black god
    iced earth-ı died for you
    staind-outside vs vs
  • scream_maki • 24 Haziran 2005 14:31 • #474429
    goran karan/stay with me
    natalia oreiro/me muero de amor
  • ArchangeL666 • 24 Haziran 2005 16:08 • #474462
    anathema-one last goodbye, angelica, regret intihar eğilimi olan arkadaşlar fazla dinlemesin