Mor ve Ötesi'nin gülü Harun Tekin zaten saçmalama konusunda yeterince yetenekli olduğunu çoook önceden belli etmişti. Ama bu kadar fazla saçmalayabileceğini bilmiyordum.
İki gramlık salakça bir magazin dergisinde ekşi sözlüğe karşı başlattığı "ahan da satanist" temalı saçma sapan "bilmemne karşıtlığı" yazılarıya hafif faşist tandanslı kampanyalarla aldığı ayarların ardından rockistanbul festivalinde son headliner olarak fazla birşey beklemiyordum. zaten öncesinde çıkan jj72 müzikal doygunluğu yaşatmıştı bize fazlasıyla. ancak kendisini türkiyenin en ultra-hiper müziğini yapan adamı olarak hisseden büyük insan harun tekin, geciken sahne kurulumu ardından(ki cidden gereğinden fazla gecikti, sanki megadeth stage'i kuruluyordu), bu arada atılan "harun, pabucu yarım, çık dışarıya oynayalım" sloganlarının da etkisiyle(mosmor bir yüzle çıktı zaten sahneye) rezil bir sahne performansıyla meseleyi süsledi. ve ilk şarkı olan "sevda çiçeği"nden sonra gecikmelerinin nedenini kendince açıklamak için
"ingiltereden çorap gelse türkiyede kral oluyor"
gibi bir lafla aklı sıra jj72'ye laf attı. peki neden? kendisinin yanından bile geçemeyeceği kalitede müzik yapan üç müzisyenin kalitesi sanırım neden. zaten herhangi bir anda nereye elimi atsam da polemik yaratsam diye arana bir adam bunu söyleyen. üçüncü sınıf politikliği bile üstüne 5 beden bol gelmiş bir fanta fedaisi. ve artık bu popülerliğin yükünü kaldıramıyor bu sinir deposu adam. sanırım müziği bırakması yakındır, kendisine biçilen "türkiyede rock'ın mesihi" rolu artık beynini eritmeye başladı. ben zaten sevmezdim, artık acımaya başladım kendisine. neyse