Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Harun Tekin'in sınırsız saçmalama teknikleri üzerine(ROCKISTANBUL sahnesi)

  • killing us • 24 Haziran 2005 19:54 • #474584
    haa mesela love song'u di mi:Pben farkettim:P
  • tükenmezkalem • 24 Haziran 2005 20:23 • #474596
    yaw heriflerin bırak zaman aksın albümünün ayrı yeri vardır benim için ama canlı dinlemeye dayanamıyorum artık bu herifleri ya.nasıl detone olmaktır kardesim bu,ayrıca sahnede saçmaladıkça kaçacak yer aradım ben de dogrusu.keşke 3-5 kişi bilseydi de yine aynı müziği yapmaya devan etselerdi.yazık..
  • Kaiser • 25 Haziran 2005 22:05 • #474830
    zuhahaha
    EREN kömürlü BAND
    3000akor
    neyse artık bu muhabbet kapanmıştı değilmi??
    ama tutamıyorum kendimi
    zuahahahaha
  • bigbooots • 25 Haziran 2005 22:10 • #474836
    dalga geçme erenle bilader tam arkasında ben varım..