-
eren? bana mıydı bu?
yahu arkadaşlar, ben "ner"'im, o "nere"... ben kim, eren kömürlü olmak kim:P ben saniyede 7 milyar nota basabilir miyim sanki:P
-
sen eren değilsen yazıklar olsun sana!!
saniyede 7 milyar nota da basamıyosan git hadi bi daha takılma garaja!! :D
-
ayrıca düzgün cümle kurabiliyorum:)
-
ohoo kardeşim düzgün cümle kurabilenin garajda işi ne?? şöyle her önizlemede bi uyarı alacan!! olmaz böyle ereni örnek al, uyum sağla ortama biraz..
-
:)))alemsin
-
yavaş yavaş:) yakında sıçıcam garaja, büyük adam olucam:)
-
inşallah..
-
nasıl bu mesaj silinmemiş ya olursun yakında inşallah
-
erencim ben daha önce harun tekin ile ilgili bişeyelr sölemiştim üyeliğim donmuştu..
o yüzden başka bişey yazmıcam bu topice.. imam sesli olmak konusunda ayrıntılı bilgi istiyosan anlatırım bi ara özelden mözelden ok?? koçum benim..
eren kömürlü band , oh yeah!!
MOHAHAHAAH!!!
:))))))))))))))))))))
-
yaptık bi hata.. gelmeyin üstüme!!
erenden özür diliyorum.. adamın hası o be!!