Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Harun Tekin'in sınırsız saçmalama teknikleri üzerine(ROCKISTANBUL sahnesi)

  • ner • 24 Haziran 2005 16:24 • #474481
    eren? bana mıydı bu?
    yahu arkadaşlar, ben "ner"'im, o "nere"... ben kim, eren kömürlü olmak kim:P ben saniyede 7 milyar nota basabilir miyim sanki:P
  • bigbooots • 24 Haziran 2005 16:26 • #474484
    sen eren değilsen yazıklar olsun sana!!
    saniyede 7 milyar nota da basamıyosan git hadi bi daha takılma garaja!! :D
  • ner • 24 Haziran 2005 16:27 • #474486
    ayrıca düzgün cümle kurabiliyorum:)
  • bigbooots • 24 Haziran 2005 16:31 • #474488
    ohoo kardeşim düzgün cümle kurabilenin garajda işi ne?? şöyle her önizlemede bi uyarı alacan!! olmaz böyle ereni örnek al, uyum sağla ortama biraz..
  • punk_girl_punk • 24 Haziran 2005 16:31 • #474489
    :)))alemsin
  • ner • 24 Haziran 2005 16:33 • #474492
    yavaş yavaş:) yakında sıçıcam garaja, büyük adam olucam:)
  • bigbooots • 24 Haziran 2005 16:37 • #474493
    inşallah..
  • punk_girl_punk • 24 Haziran 2005 16:58 • #474518
    nasıl bu mesaj silinmemiş ya olursun yakında inşallah
  • Ktulu • 24 Haziran 2005 17:27 • #474546
    erencim ben daha önce harun tekin ile ilgili bişeyelr sölemiştim üyeliğim donmuştu..

    o yüzden başka bişey yazmıcam bu topice.. imam sesli olmak konusunda ayrıntılı bilgi istiyosan anlatırım bi ara özelden mözelden ok?? koçum benim..

    eren kömürlü band , oh yeah!!


    MOHAHAHAAH!!!

    :))))))))))))))))))))
  • bigbooots • 24 Haziran 2005 19:19 • #474573
    yaptık bi hata.. gelmeyin üstüme!!
    erenden özür diliyorum.. adamın hası o be!!