Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

işte bu beni anlatıyo dediğiniz bi şarkı sözü var mı?

  • tezgah • 10 Ağustos 2005 11:42 • #480916
    yavuz çetin-bul beni
  • mor_ve _ötesi • 10 Ağustos 2005 19:12 • #480957
    ömer danış_kahpelik son moda :D

    hayata dönelim:
    ibo_seni sana bırakmam..(ala ala bana bişeler oluyo!my dying bride cı kızınız değişti :D)
    EN ÖNEMLİSİ:mor ve ötesi_İTHAF!(şehir albümü..ilk albüm..)

    bsb_incomplete
    anathema_suicide veil
    gripin_boşver
    valla nedense aklıma gelmedi..daha önemliler vardı ama..
  • punk_girl_punk • 10 Ağustos 2005 19:32 • #480960
    placebo -every me every u ya da
    john lennon- imagine
  • nazmiyyeaah • 11 Ağustos 2005 01:31 • #480991
    pink floyd'u çok severim ama syd barret sonrası tercihimdir. çünkü syd dönemi LSD yani asit etkisinde yazılmış sözler benim için çok uçuktur. cücelerden göllerden yeşil otlardan bilmemnelerden yani halüsinasyon etkisindeki görünütülerden bahseder. bu a pek sarmıyo açıkçası.

    Unforgiven'lar ve çok sevgili Scar Tissue için bana başvurabilirsiniz. hatta bir çoğunu anlamanız konusunda yardımcı olabilirim.
    ancak unutmayalım, birçoğu hepsi demek değildir :D

    Nirvana'nın pennyroyal tea'sinin hikayesini yıllar sonra öğrendim, mutluyum.
    Anathema'nın ilk dönem sevemediğim tarzdaki parçaları da ne anlattığı belirsizdir.
    Iron Maiden'in sembolik-dinsel öğeler taşıyan parçaları da her ne kadar müzikal anlamda çok sevip takdir ediyor olsam da beynimin bi köşesini anlamsal bakımdan tırtıklayıp dururlar şerefsizim.
  • SoadTrFanSite • 11 Ağustos 2005 02:55 • #480997
    Steve Miller Band - Serenade ...
  • anarchiest • 11 Ağustos 2005 18:29 • #481062
    I'm an antichrist
    I'm an anarchiest
    I don't know what I want
    But know how to get it
    I wanna destroy the passerby
    cause I wanna be anarchy.....
  • Metal milita • 11 Ağustos 2005 20:46 • #481065
    Burzum-my journey to stars
  • lady_in_black • 12 Ağustos 2005 23:08 • #481177
    Benim de John Lennon- Imagine
    The Beatles-Yesterday ve son olarak
    Pink Floyd- Wish You were Here