Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

blues konusunda bana klavuz olurmusunuz

  • michelle • 31 Temmuz 2005 03:00 • #480052
    KUTAY!

    evet kutay in yazdigi makale! bu konudaki tek adres.

    massut, blues hakkinda pek birsey bilmiyorum ama bir cesit american arabeski oldugunu soyliyebilirim.
  • michelle • 31 Temmuz 2005 03:10 • #480054
    KUTAY!

    evet kutay in yazdigi makale! bu konudaki tek adres.

    massut, blues hakkinda pek birsey bilmiyorum ama bir cesit american arabeski oldugunu soyliyebilirim.
  • asarneyeal-g • 31 Temmuz 2005 03:15 • #480055
    KUTAY!

    american arabeski



    sevdim bu sözü
  • michelle • 31 Temmuz 2005 18:39 • #480094
    KUTAY!

    ;);)
  • massut • 3 Ağustos 2005 09:29 • #480270
    satın alıcam kafaya koydum.sağol dostum.