Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kurban'ın insanlar şarkısının girişine dair bi suçlama :)

  • grungeforever • 28 Ağustos 2005 15:48 • #483130
    Ben bu aralar iki bahsettiğin iki albümü de dinliyorum fark etmedim öyle bişey.
  • MaLKoCH • 29 Ağustos 2005 18:58 • #483331
    Benziyodur ama şöyle bir durum var Brave New World galiba 2001 yılı çıkışlı bir albüm. Ama Kurbanın insanlar albümünün şarkılarıda çok eskidir. Hatta ben 2001-2002 arası indirdiğim 2. albüm demolarında da insanlar şarkısı vardı. Elimde de sadece insanların çok eski bir hali var. Sondaki solo daha kısa ondan bir önceki solo yok. Galiba eski gitaristleriyle yaptıkları bir kayıt. Tabi Iron Maiden'ın Kurban dan çalmış olması imkansız gibi bişey ama hiç belli olmaz. Tesadüf de olabilir.
  • punk_girl_punk • 29 Ağustos 2005 21:08 • #483351
    he gıı napmış la bu kurban rahmetliyi severdik sayardık yakıştıramadım arkasından konuşmak gibi olmasınn