Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bir insan hem fear factory hem hakkı bulut dinleyemez mi?

  • BobbieJack • 28 Ağustos 2005 20:21 • #483164
    Hem Allah'a hem de Şeytan'a tapabilir misin sen? :))))))))))
  • berry88 • 28 Ağustos 2005 20:31 • #483166
    İKİMİZ BİR FİDANIN GÜLLER AÇAN DALIYIIIIIZZ..
    SEN BENİMLE BEN SENİNLE BU HAYATI YAŞAMALIYIZZZZZ..
  • BlAcK BaSs • 28 Ağustos 2005 23:54 • #483199
    Hakkı Bulut cok geyik herif yaaa :)



    >:D
  • Paşam • 29 Ağustos 2005 09:36 • #483238
    boş. değiştim mesajı neyse
  • -TeUFeL- • 29 Ağustos 2005 10:15 • #483241
    yürü be yavaş yavaş damar sözler geliyor.:)
  • nazmiyyeaah • 29 Ağustos 2005 12:27 • #483248
    dinler. banane sanane onane?
  • archDEluxe • 29 Ağustos 2005 12:29 • #483249
    yaw dinler ama önce bi samanını çanını alıp tibette 10 yıl yaşaması lazım....önce makro insan olmak soora yapmak lazım bu kombinasyonu....maazallah sonra ince hastalığa yakalanır insan, dönüşü olmas...:D

    ......bi yana ya müzik bi bilim değildir...nie dinlemesin adam yaw....

    bende nobel bekliyorum......
  • BOY ON DI EDGE • 29 Ağustos 2005 16:16 • #483297
    :D ta kendisi...Çok eğlenceli şarkıları var bence bana çok neşe veriyor.

    SEN BİLİRSİN SEN BİLİRSİN...
  • punk_girl_punk • 29 Ağustos 2005 20:58 • #483347
    bu soru için çok uygun bi koloni var her hertelden d,nlerim kaliteli olduğu sürece