Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • Necrophilliac • 12 Şubat 2006 16:54 • #493905
    Ya ben müziklerini de pek beğenmem ya, bi sorum olucak; bu konsere Türkler ve Köpekler giremez, sonra Türkler köpektir vb. yazıları gören e gördüysede bunun grup tarafından asıldığına dair bi kanıtı olan var mı?Cidden merak ettim.Hep duyuyoruzda hiç görmedim ben öyle bi şeyi, ne resmini nede başka bi şeyi.

    Ama grup gerçekten zayıf bir müzik yapıyor.Grubu Daron Malakian'ın sesi kurtarıyor.Ama o da yetmiyor benim için..