-
cevabının bulunduğunu nerden çıkardın
-
Bence müzk illaki bişeyler anlatcak diye bişey yok
ama zaten genelde bişeyleri anlatmak için yapmaz mıyız müzigi?
bazen kendimizi bazen yaşadıklarımızı..
bana sorarsanız her müzigin anlattıgı birşey vardır :-)
-
gerçi sen de anlamsız bulduğun sorunun cevabını vermişsin
demişsin ya.
ondan.
-
cevabı sen verince devinim bitmiş mi oluyo
-
ee adam odundan oluştuğu için ödül verdiğin zaman ağaçtan bahsediyo böyle kel alaka şeyler yapıyo , bunu adamın odunluğuna veriyorum :)
-
arkadaş
şimdi..
cevap bulunca devinim bitcek evet.
ama cevabı ben verince bana özel olmuyo bu bir
ikincisi benim verdiğim şeyin cevap niteliği olmadığını da belirttim sana ..
ama nafile galiba
-
para kazanmak için, eylenmek için, kızlar için müzik yapıyorum ben.. başkasını bilemem..
-
baba muzik ne diyecegimi bilmiyorum the wall u dinle anlarsın! reklam ayrı asıl amac ayrı be abi siyaset yapcak adam orda dokundururdu! ben mor ve otesinin rock istanbulda konserini izlemistim tv de bi olay oldu harun birsey soyledi neyse 1 sarkı sonra eger burda 2 sarkı az calarsak bilin ki bizden degildir dedi! bana acaip komik gelmisti! abi muzik biseyleri anlatır! bos muzik olmaz! ne yazdım be:D pek ciddiye alma! ama umarım anlatmak istedigimi anlatmısımdır!
-
pek anlamadım
-
müzik başta sanat içindir sanatçı sanatını yapmak iin yapar herseyi fakat bunu destekleyen baska dusunceleride vardır her sanat dalı için geçerli bir konu bu mesela benim dalım sinema ben onu yapmaktan haz alıyorum ama bunu yapmamın baska nedenleri var sanat en basta olmak üzere mesela benim en buyuk hedefim insanların beni dinlemesi katılmasalar bile kulak vermeleridir eminm bunu yaptıktan sonra soylediklerimi istemeden hayatlarına alırlar onlara yardım etmiş olabilirim tabii soylediklerim benim için gecerli bu yuzden soruna vereblicegim en ıyı cevap muzıgı yapanın onu ne için yaptıgıdır bu da kısıden kısıyedegısır harun belki sevgiiisi için yapmısdırda kaan birilerine mesaj vermek için örnek vermek gerekirse