Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzik müzik için midir yoksa ne içindir

  • rendo • 5 Ocak 2006 00:15 • #491101
    hic olur mu oyle??
    muzık tabıkı muzık ıcındır
    o muzık te bızler ıcındır
    caktın?
  • BOY ON DI EDGE • 5 Ocak 2006 17:55 • #491140
    MÜZİK HERŞEY İÇİNDİR

    YAZMAZDIMYA İÇİMDEN GELDİ
  • SoPoR_AeTeRNuS • 9 Ocak 2006 11:11 • #491500
    Sonuçda kitleye hitap ediliyor saptırılmadan yapılırsa elbette mesaj verecek sözler yazıp müzik yapılabilir. Bence bu böyle tabii.
  • dexter_holland • 9 Ocak 2006 17:12 • #491514
    Bu çok klasik bir tartışmadır. Sant için mi sanat, yoksa halk için mi sanat? diye. Ne farkeder ki? Ne için yapılırsa yapılsın, yeter ki yapılsın, bizi pek ilgilendirmez...
  • demdem • 9 Ocak 2006 20:47 • #491533
    müzik dinleyen içindir, anlayan içindir, kendinden bir şeyler bulan ve bir şeyler katan içindir, müzik benim ve burada ki herkes içindir,müzik yaşamak içindir, müzik ekmek parası içindir,müzik anlatmak içindir ,müzik herkes ve her şey içindir...ne güzel yaaaaa :)
  • dionysos_nt • 10 Ocak 2006 00:01 • #491555
    ya bu kendilerini duyarlı insanlar olarak gösterme çabasından başka bi şey değil. adama evet güzel kravat desen de aynı cevabı verir emin ol!

    müzik ne içindir sorusuna gelirsek iki şey için olabilir:

    1) insanları eğlendirmek, hüzünlendirmek, coşturmak kısacası bir şeyler hissetmelerni sağlamak için.
    2) müzikal açıdan bir değere sahip olması için.

    ama gerçek müzik bunların ikisini de bir arada barındırmalıdır.

    ben pop dinlerim, rep dinlerim, arabesk dinlerim, elektronik müzik de dinlerim ama müzikal anlamda sadece rock ve blues dinlerim mesela.