Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi şarkının sizin için yapılmış olmasını isterdiniz?

  • Metalitan • 28 Aralık 2005 11:45 • #490967
    N.E.M
  • cry a river • 4 Ocak 2006 12:27 • #491084
    Anathema - ...Alone benim olsun isterdim
  • NAZİ • 4 Ocak 2006 21:30 • #491095
    verdim gitti al senin olsun....
  • ozkorkmaz • 5 Ocak 2006 00:17 • #491103
    ölürüm hasretinle olabilir ya da sana mecburum çünkü ikide su an kı durumumu çok ıyı anlatıyor ya da yuksek sadakat
  • rendo • 5 Ocak 2006 00:20 • #491105
    amon amarth-versus the world
  • temperamental • 5 Ocak 2006 01:18 • #491109
    Şebnem FERAH gözlerimin etrafındaki çizgiler
  • cry a river • 5 Ocak 2006 12:25 • #491129
    Almanca versiyonuyla da idare edeceğim artık :P
  • madsnofb • 5 Ocak 2006 12:38 • #491130
    mor ve ötesi 23,
  • ŞaNtaJ_135 • 5 Ocak 2006 22:33 • #491156
    zamparanın ölümü iyi olurdu
  • rocker_ben • 5 Ocak 2006 22:45 • #491158
    maNga 'bir kadın çizeceksin' benim için yazılmış olmasını isterdim :)