İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Hangi şarkının sizin için yapılmış olmasını isterdiniz?
Metalitan
• 28 Aralık 2005 11:45 •
#490967
N.E.M
cry a river
• 4 Ocak 2006 12:27 •
#491084
Anathema - ...Alone
benim olsun isterdim
NAZİ
• 4 Ocak 2006 21:30 •
#491095
verdim gitti al senin olsun....
ozkorkmaz
• 5 Ocak 2006 00:17 •
#491103
ölürüm hasretinle olabilir ya da sana mecburum çünkü ikide su an kı durumumu çok ıyı anlatıyor ya da yuksek sadakat
rendo
• 5 Ocak 2006 00:20 •
#491105
amon amarth-versus the world
temperamental
• 5 Ocak 2006 01:18 •
#491109
Şebnem FERAH gözlerimin etrafındaki çizgiler
cry a river
• 5 Ocak 2006 12:25 •
#491129
Almanca versiyonuyla da idare edeceğim artık :P
madsnofb
• 5 Ocak 2006 12:38 •
#491130
mor ve ötesi 23,
ŞaNtaJ_135
• 5 Ocak 2006 22:33 •
#491156
zamparanın ölümü iyi olurdu
rocker_ben
• 5 Ocak 2006 22:45 •
#491158
maNga 'bir kadın çizeceksin' benim için yazılmış olmasını isterdim :)
1
2
3
»