İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Hangi şarkının sizin için yapılmış olmasını isterdiniz?
GoThica_
• 5 Ocak 2006 22:49 •
#491159
ölürüm hasretinlenin kime yapıldıgını biliyorum.84ün erdemi en yakın arkadasımın kuzeni olurda:)bizim kuzenler bi şey yapamadı bari onunla gurur duyayım bende:)
GoThica_
• 5 Ocak 2006 22:57 •
#491160
dur bi düşüniiiyiimm....mmm...cradle-vampire:):)zuhahahaa...dani benim için bi şeyler yapsında sözleri farketmez:)
GoThica_
• 5 Ocak 2006 22:58 •
#491161
hehehe benigidi şakacı...
girlmetalgirl
• 6 Ocak 2006 14:47 •
#491193
ayşe hatun önal:sarılmandan belli kırcan mı belli mi?ya da
gökha özen:benim için napardın?
ama nerde?
gokcen
• 6 Ocak 2006 18:00 •
#491209
petruccinin tıngırdattıı herbişeyin
josf_in
• 6 Ocak 2006 18:07 •
#491210
kutsiye ne dersin?
yawash
• 6 Ocak 2006 22:20 •
#491224
hmm slayer death angel derim ben ama bi alternatifim daha varsa mavi sakal ikiyol
lost word
• 14 Ocak 2006 00:56 •
#491987
creep in the cure versiyonu..
enough
• 14 Ocak 2006 11:49 •
#492027
aynen ya mavi sakal iki yol=)
the_TW_named
• 14 Ocak 2006 13:01 •
#492029
metallica - so what
--------tweeder--------
«
1
2
3
»