Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi şarkının sizin için yapılmış olmasını isterdiniz?

  • GoThica_ • 5 Ocak 2006 22:49 • #491159
    ölürüm hasretinlenin kime yapıldıgını biliyorum.84ün erdemi en yakın arkadasımın kuzeni olurda:)bizim kuzenler bi şey yapamadı bari onunla gurur duyayım bende:)
  • GoThica_ • 5 Ocak 2006 22:57 • #491160
    dur bi düşüniiiyiimm....mmm...cradle-vampire:):)zuhahahaa...dani benim için bi şeyler yapsında sözleri farketmez:)
  • GoThica_ • 5 Ocak 2006 22:58 • #491161
    hehehe benigidi şakacı...
  • girlmetalgirl • 6 Ocak 2006 14:47 • #491193
    ayşe hatun önal:sarılmandan belli kırcan mı belli mi?ya da
    gökha özen:benim için napardın?
    ama nerde?
  • gokcen • 6 Ocak 2006 18:00 • #491209
    petruccinin tıngırdattıı herbişeyin
  • josf_in • 6 Ocak 2006 18:07 • #491210
    kutsiye ne dersin?
  • yawash • 6 Ocak 2006 22:20 • #491224
    hmm slayer death angel derim ben ama bi alternatifim daha varsa mavi sakal ikiyol
  • lost word • 14 Ocak 2006 00:56 • #491987
    creep in the cure versiyonu..
  • enough • 14 Ocak 2006 11:49 • #492027
    aynen ya mavi sakal iki yol=)
  • the_TW_named • 14 Ocak 2006 13:01 • #492029
    metallica - so what




    --------tweeder--------