Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi şarkının sizin için yapılmış olmasını isterdiniz?

  • Infusion • 14 Ocak 2006 16:54 • #492138
    My Dying Bride'ın tüm şarkıları (özellikle Two Winters Only)

    Metallica - To Live is To d i e

    ...
  • da hui • 14 Ocak 2006 20:09 • #492157
    İced Earth- A Question of Heaven (bu durumda ben spawn oluyorum :P)
  • dexter_holland • 14 Ocak 2006 20:21 • #492158
    ben senden da hui'nin gelmesini beklerdim.
    Benimki Marcia Alla Turca galiba.
  • answereal • 14 Ocak 2006 23:54 • #492175
    opeth-to rid the disease
  • isis_derya • 15 Ocak 2006 02:15 • #492189
    anathema-lost control olurrrrr...:))
  • yeşilsincap • 15 Ocak 2006 02:37 • #492191
    y.o.k. ya da everything ı do .. (çokşey istiyorum ben o kadar mattah bi insan değilim ki)
  • SoPoR_AeTeRNuS • 15 Ocak 2006 14:13 • #492212
    Metallica - Hero Of The Day (Sözleri herşeyi anlatıyor zaten sadece benim adıma yazılması kalmış :) )
  • deathmoon • 15 Ocak 2006 21:31 • #492236
    supergirl_reamonn