Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞEBONUN SON ALBÜMÜNÜN EN İYİ PARÇASI HANGİSİ??

  • Rock_forever • 5 Haziran 2006 14:14 • #500574
    çakıl taşları
  • melocum • 18 Haziran 2006 19:24 • #501488
    ya çok güzel yazmışsın herkes cevabını alsın şeboyu beyeniyorsanız bütün şarkılarını sewersiniz yani...
  • burakkk • 18 Haziran 2006 19:35 • #501492
    OKYANUS
  • DEPRESYON HALİ • 18 Haziran 2006 22:06 • #501515
    okyanus,can kırıkları,bir kalp kırıldığında,delgeç,güç,sana bilmediğin bir şey söyleyemem:)napiim ayıramıyorum birbirinden;)
  • novacine • 20 Haziran 2006 05:33 • #501587
    bÜTÜN SARKILARIN SANKİ BŞYLERE CEVABI VAR GB SANA BİLMEDİİİİN BŞY SÖYLEYEMEM DİYORSUNUZ MESELA ARDINDAN DA HOŞÇAKAL.. TEK KALIYORSUNUZ VE KENDİNİZE SUNU DİYORSUNUZ BENİM CAN KIRIKLARIM VAR YAA COK GARİP Bİ DUYGU KADIN SANKİ Bİ HİKAYE YAZMIS ALBÜMÜN TAMAMI İLE BEN ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM TABİ....
  • coyness • 20 Haziran 2006 14:40 • #501622
    MÜLTECİİİİ MÜLTECİİİİİ MÜLTECİİİİ
  • omergurcan • 22 Haziran 2006 19:46 • #501749
    bence kesinlikle çakıltaşları.............
  • merve_sebo • 24 Haziran 2006 21:10 • #501872
    ya ayırmak gibi lüksüm yok hepsi çok güzel ama mülteci ve okyanus bi ayrı bee
  • iceu • 25 Haziran 2006 00:21 • #501879
    delgeççç!!!önceki albümlerine nazaran btün şarkılarını ezberledim ister istemez şarkıları herzmnki gbi mükemmel
  • rock in rio • 26 Haziran 2006 13:32 • #502032
    ya genel olarak bütün şarkıları iyi ama ben en çok can kırıklarını seviyorum