Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

uyumaya çalışırken dinlediğiniz (uyurken bile sizi rahatsız etmeyen) şarkı

  • dilatrend • 23 Temmuz 2006 13:14 • #505983
    one ama apocaliptika dan olursa süper yapmış abi adamlar
  • kittie14 • 24 Temmuz 2006 07:21 • #506202
    almora iyi oluyor
  • -TeUFeL- • 24 Temmuz 2006 09:06 • #506204
    anathema
    -angelica
    -flying
    -are you there
    -lost control
    -one last goodbye
    -regret
  • __Axl_Rose__ • 24 Temmuz 2006 09:26 • #506206
    Savatage - Chance
  • tatankaiyotake • 24 Temmuz 2006 11:50 • #506215
    Uyurken dinlemeyi en çok sevdiğim şarkı,unforgiven(metallica)...
  • HashHead • 24 Temmuz 2006 12:59 • #506220
    dj akman-seni özLemek
  • aparat • 24 Temmuz 2006 13:10 • #506226
    the ultimate ın vanity,exploiting their supremacy,I can t believe the things u say, I can t believe the price u pay,nothing can save u justice is lost justice is raped justice ıs gone..Zzzz ZZzzz:)))ve albümün geri kalanı
  • kittie14 • 25 Temmuz 2006 00:27 • #506356
    parisienne moonlight- anathema..
  • sieja_182 • 25 Temmuz 2006 04:59 • #506456
    ksinlikle explosions in the sky dinleyin derim ben. ustune bulamassınız emın olun her şarkısı ayrı bi guzel. ozelliklede memory ve remember me as time of day 10 numaradır...
  • tayfunfırat • 26 Temmuz 2006 02:00 • #506614
    mdb-roads