Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

uyumaya çalışırken dinlediğiniz (uyurken bile sizi rahatsız etmeyen) şarkı

  • oqz • 28 Haziran 2006 16:22 • #502387
    Lorena mckennitt şarkı fark etmez..
  • bruja • 28 Haziran 2006 16:29 • #502390
    my immortaL!!!!!
  • sxty • 28 Haziran 2006 16:33 • #502392
    uyumaya hewesliysem şarkının türü farketmiyor...metallica dinlerken de uyurum...
  • easily • 28 Haziran 2006 17:40 • #502402
    ya pentimento kardeş ben bulamadım şu booth and the bad angel- dance of the bad angels'ı... Verebileceğin bi link neyin yok mu çok merak ettim...
  • ziggy_stardust • 28 Haziran 2006 19:43 • #502431
    empyrium bütün şarkılarını dinlerim genelde sabaha kadar uykumda
  • SLpLss • 30 Haziran 2006 19:42 • #502720
    dinlemem!! eğer ki ben uyurkende biri müzik açar ya da ses yaparsa kızarım..olmadı söverim..yine mi olmadı döverim...
  • hesil • 30 Haziran 2006 21:59 • #502729
    tüm kalbimle katılıyorum sana..
  • SLpLss • 1 Temmuz 2006 15:09 • #502806
    hesil,ben tepki çekerim diye düşünmüştüm ama teşekkür ettim sana (:
  • omergurcan • 1 Temmuz 2006 20:30 • #502820
    wake me up when september ends(green day)
    cok harika bir şarkı.................
  • manga_makin • 6 Temmuz 2006 17:35 • #503442
    Ben klasik müzikle dalıyorum.