Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

uyumaya çalışırken dinlediğiniz (uyurken bile sizi rahatsız etmeyen) şarkı

  • s i r o n a • 6 Temmuz 2006 17:43 • #503449
    kesinlikle lacrimas profundere .. her şarkısı da olabilir
  • tliveistdie • 6 Temmuz 2006 20:57 • #503467
    eyvallah millet bende bikaç gecedir bu tavsiyelerle deliksiz uyudum
  • rock in rio • 6 Temmuz 2006 21:52 • #503472
    my immortal
  • shitHappens • 7 Temmuz 2006 01:32 • #503495
    anathema dinlenir heralde en iyi denemedim ama...One last goodbye olabilir mesela...
  • pinus_antares • 7 Temmuz 2006 01:39 • #503496
    Judgement ya da Angelica olabilir. Bir de Nightwish-Wish you were here.Ek olarak Lacrimas Profundere-Diotima ve Bard's Song(mümkünse live versiyon olsun.Böyle alkış malkış daha şekil oluyor :D )
  • mor_kedicik_ • 7 Temmuz 2006 02:40 • #503506
    Alt grubunun ikinci dönem albümü... Piyasada yok albüm olarak ama sitesinden indirip cd.ye kaydedince her yerde rahatlıkla dinleyebiliyorsunuz :) tavsiye ederim ;)indirmek isteyenler için; www.altmosfer.com...
  • paradigm_shift • 7 Temmuz 2006 07:11 • #503520
    LIQUID TENSION EXPERIMENT - OSMOSIS
  • s i r o n a • 7 Temmuz 2006 11:36 • #503525
    bak live versiyon düşünmemiştim alkış falan:)
    hemen denemeliyim !:)
  • sidlives • 7 Temmuz 2006 12:01 • #503532
    nirvana ve sex pistols şarkıları çok güzel ya özellikle jesus dont want me for a sunbeam nirvanadan yavaş ve güsel
  • Aria GalaCtiCa • 7 Temmuz 2006 16:53 • #503571
    kovenant'tan JIHAD
    jiihaaaaaaaad diye bağırıp gazın dorukladında dolanırsısız
    sarah jezebelin geri vokali direk parçalar adamı
    techno bölümü alır götürür sizi biyerlere