-
kesinlikle lacrimas profundere .. her şarkısı da olabilir
-
eyvallah millet bende bikaç gecedir bu tavsiyelerle deliksiz uyudum
-
my immortal
-
anathema dinlenir heralde en iyi denemedim ama...One last goodbye olabilir mesela...
-
Judgement ya da Angelica olabilir. Bir de Nightwish-Wish you were here.Ek olarak Lacrimas Profundere-Diotima ve Bard's Song(mümkünse live versiyon olsun.Böyle alkış malkış daha şekil oluyor :D )
-
Alt grubunun ikinci dönem albümü... Piyasada yok albüm olarak ama sitesinden indirip cd.ye kaydedince her yerde rahatlıkla dinleyebiliyorsunuz :) tavsiye ederim ;)indirmek isteyenler için; www.altmosfer.com...
-
LIQUID TENSION EXPERIMENT - OSMOSIS
-
bak live versiyon düşünmemiştim alkış falan:)
hemen denemeliyim !:)
-
nirvana ve sex pistols şarkıları çok güzel ya özellikle jesus dont want me for a sunbeam nirvanadan yavaş ve güsel
-
kovenant'tan JIHAD
jiihaaaaaaaad diye bağırıp gazın dorukladında dolanırsısız
sarah jezebelin geri vokali direk parçalar adamı
techno bölümü alır götürür sizi biyerlere