Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke 'a kim gelsin isterdin??

  • shoplifter • 7 Mayıs 2006 21:01 • #498271
    kimi istediğim önemli değil de bu adamlar gelenleri açıklamayıp bu kadar süredir ön satışta bilet satıyorlarsa artık kimin gelmiyceeni konuşalım...
  • brkrmtf • 8 Mayıs 2006 01:50 • #498288
    Arkadaşlar!!!Lütfen hayalperest olmayın.Mantıklı bişeyler yazın.Yazdığınız grupların da isimlerini doğru yazın,yazıktır!.. Benimlistem:Greenday,Linkin Park,Muse,Deftones,Baba Zula,İstanbul Blues Kumpanyası,Athena,Panik vb.
  • gokhanator • 8 Mayıs 2006 09:03 • #498291
    aaaa bak marliyn manson'u unutmuşum tabi yaa onsuz asla olmaz..
  • gokhanator • 8 Mayıs 2006 09:06 • #498292
    ben müziğini dinliyorum..konuyu iyi oku!!!!! Sanane milletin listesinden..
  • gokhanator • 8 Mayıs 2006 09:09 • #498293
    harbi bu adam kırık yaa.konuya bakmadan yorum yapıyo.saf işte. bu tip adamlar oldukça müzik muhabbeti yapılmıyo görüyorsunuz...!!
  • gokhanator • 8 Mayıs 2006 09:28 • #498294
    DÜNYA ÇAPINDA YENİ BİR GRUP VE İSİM DOĞDU
    radio HAD(radiohead demeye çalışmış)
    marlen M.(marliyn manson demeye çalışmış)

    En kötüsüde bu adam nirvanayı tanıyo!!!
    Kahretsin
  • erdem23 • 18 Mayıs 2006 21:51 • #499042
    öncelikle İzmir'de de olmasını isterdim :D
  • narkozz • 19 Mayıs 2006 01:29 • #499079
    valla ben bir green day gelsin isterdim
    soraaacııma korn gelsin isterdiiim
    ondan soracıııma epica tabikiii :):)
  • revolutiongs • 27 Mayıs 2006 03:04 • #499799
    kimleri istemeyiz ki... ama aradan seçmek lazım tabii
    bence slipknot,rammstein,flyleaf,bullet for my valentine olabilir
  • minority • 27 Mayıs 2006 13:40 • #499817
    bnce green day gelse süppeerrrr oluuurrr