-
kimi istediğim önemli değil de bu adamlar gelenleri açıklamayıp bu kadar süredir ön satışta bilet satıyorlarsa artık kimin gelmiyceeni konuşalım...
-
Arkadaşlar!!!Lütfen hayalperest olmayın.Mantıklı bişeyler yazın.Yazdığınız grupların da isimlerini doğru yazın,yazıktır!.. Benimlistem:Greenday,Linkin Park,Muse,Deftones,Baba Zula,İstanbul Blues Kumpanyası,Athena,Panik vb.
-
aaaa bak marliyn manson'u unutmuşum tabi yaa onsuz asla olmaz..
-
ben müziğini dinliyorum..konuyu iyi oku!!!!! Sanane milletin listesinden..
-
harbi bu adam kırık yaa.konuya bakmadan yorum yapıyo.saf işte. bu tip adamlar oldukça müzik muhabbeti yapılmıyo görüyorsunuz...!!
-
DÜNYA ÇAPINDA YENİ BİR GRUP VE İSİM DOĞDU
radio HAD(radiohead demeye çalışmış)
marlen M.(marliyn manson demeye çalışmış)
En kötüsüde bu adam nirvanayı tanıyo!!!
Kahretsin
-
öncelikle İzmir'de de olmasını isterdim :D
-
valla ben bir green day gelsin isterdim
soraaacııma korn gelsin isterdiiim
ondan soracıııma epica tabikiii :):)
-
kimleri istemeyiz ki... ama aradan seçmek lazım tabii
bence slipknot,rammstein,flyleaf,bullet for my valentine olabilir
-
bnce green day gelse süppeerrrr oluuurrr