Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Siz Olsanız Rock'ı Nasıl Tanımlardınız?

  • rock u-fuck • 7 Mayıs 2006 18:57 • #498260
    bize sizce rock nedir diye sorarlar. bizde rock müzik cölde su, sapığın orgazmı, sineğin kanatları, dünyanın güneşi, bokun kokusu, anlayacağınız hayatımızın olmassa olmazı deriz. EN GÜZEL ROCK TANIMLARINIZI BEKLİYORUZ. LÜTFEN BENİMKİNİ KALE ALMAYIN:)
  • da hui • 7 Mayıs 2006 23:15 • #498276
    Güzel bişey...
  • sacredsoul • 7 Mayıs 2006 23:55 • #498279
    hayat ya rock tadir ya rock ta
  • TaNZa • 8 Mayıs 2006 10:35 • #498303
    hiç kAsmazdım..müzik işte diyip içinden çkardım..
  • deli forever • 12 Mayıs 2006 22:57 • #498615
    karşıtlık ve bazı şeyleri kabul etmemekte direnme çabası..
  • metaour • 12 Mayıs 2006 23:14 • #498616
    rock bır hayat bıcımıdır herkes anlayamaz bunu dınledıgınde kendınden gecıp sankı karayıplerde guneslenıyomuscasına rahatlarsın en ufak bırseyden mutluluk alırsın kısaca rock olmasa hayatımız ne olurdu acaba
  • temperamental • 13 Mayıs 2006 01:22 • #498622
    insanların medeni cesaretini göstere bilme yeteneüidir derdim :D

    yahut insanların özgürlüklerinin peşinden koşa bilme yeteneğidir

    sonuç bir felsefedir ve ortaya bu duyguları taşıyan müzik çıkmıştır
  • kare-te • 13 Mayıs 2006 01:56 • #498623
    üstüne yakışanı giyenin ta ...

    amma kasmışınız ya 16 yaşında hayatı çözdüm insancıkları toplasalar sizi iki gram bakır tel etmezsiniz diye tanımlarım.
  • Llama • 13 Mayıs 2006 14:18 • #498637
    isyan - nefret - kin
  • kare-te • 13 Mayıs 2006 15:48 • #498642
    http://img116.imageshack.us/img116/1491/fyujfy9qs.jpg

    kekilinin sitesindeki üyelerin nicklerine bakın :D