Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Siz Olsanız Rock'ı Nasıl Tanımlardınız?

  • insan • 15 Mayıs 2006 01:17 • #498737
    doğru.tanım yapmak için saçma sapan konuşuluyor.
  • sonerock • 1 Haziran 2006 15:17 • #500250
    basit ve hoş melodi üstüne kaliteli gitar davul ve klavye soloları.. müzikte kalite hem sanat için hem de halk için sanat.. yaşam biçimi olayına girersek bence düşünerek görerek ve nefret ederek yapılan koyvermişlik protestosu...
  • tolqing • 1 Haziran 2006 19:30 • #500274
    kendimi ençok özgür hissettiren şey,ruhumu besleyen en sihirli bi iksir gibidir rock.tepkim,sevgim,acım,mutluluğum bütün duygularım...
  • paradigm_shift • 2 Haziran 2006 05:26 • #500302
    "gıçını başını yediğim tarzdır."
  • syarar • 2 Haziran 2006 10:44 • #500314
    sevdiğimiz birşey olduğu kesin
  • sonerock • 2 Haziran 2006 17:22 • #500349
    ilk mesajda sapığın orgazmı demiş.. sevdim bunu:))
  • rock u-fuck • 9 Haziran 2006 20:31 • #500897
    vaaay be...:)
  • mustafa1135 • 9 Haziran 2006 21:03 • #500899
    rak ta diğerleri gibi bir müzik tarzı. binbir çeşit müzik tarzından sadece biri. olması gerektiği yerde değil. çünkü gereksiz yere ilahlaştırılıyor, yüceltiliyor. bunca çaba ancak ''müziğe'' yatırılırsa, Türkiye'de de rak müzikten yoğun bir şekilde bahseder oluruz. malesef bu da çok yakın gelecekte olmayabilir.


    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • eternal_silent • 9 Haziran 2006 22:46 • #500916
    ya meraktan ya yarrocktan...
  • Archeros • 9 Haziran 2006 22:48 • #500918
    ya rock söyliecek ya da wallahi aç kalacak :P