Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Siz Olsanız Rock'ı Nasıl Tanımlardınız?

  • pentimento • 13 Mayıs 2006 19:21 • #498659
    ŞEYTANIN AVUKATI:) (AL PACINO abiye sevgiler)
  • death_glory • 13 Mayıs 2006 20:12 • #498660
    http://img116.imageshack.us/img116/1491/fyujfy9qs.jpg

    kekilinin sitesindeki üyelerin nicklerine bakın :D


    ee bunlardan hangisi sensin?
    :))

    rock ne yaa?
  • acilgünah • 13 Mayıs 2006 21:08 • #498662
    rock bir müzik değildir.
    rock bir yaşam biçimidir.
    muhalif olmaktır, isyan etmektir. seni rahatsız eden herkese, herşeye karşı durmaktır. özgür olmayı bilmektir. sevişmekten haz almaktır, barıştır, dostluktur.
    dünya dillerinin hepsindeki "iyi" kelimesinin karşısında yer almaktır rock...
    rock, böyle birşeydir işte....
  • Mad_Slayer • 14 Mayıs 2006 01:34 • #498681
    1970-80 lere gidin rockın tanımlanışını ve altın yıllarını görün...
  • kare-te • 14 Mayıs 2006 01:45 • #498683
    hiçbiri ben değilim dışardan gördüm sadece :D kekilizm cobain kekilizm filan dıye nıckler almışlar :D rock için ölürüz tayfası
  • wunderkind • 14 Mayıs 2006 09:31 • #498687
    Evet evet rock müzik kendini tanımlamaktır, avazın çıktığı kadar hayal kırıklıklarını, nefretini, aşkını, kendini söyleyip deşarj olmaktır, rock müzik hem masum hem asidir, aslında popülerleşmesi hatadır.
  • Electromanya • 14 Mayıs 2006 14:33 • #498717
    rock müzik olmasaydı naparsım onu düşünüyorum da sanırım hipopçu olurdum ama popu hiç sevmem iyi ki varsın :ROOCCCCCCCCCKKK
  • tugce627 • 14 Mayıs 2006 16:02 • #498723
    roccke dagıtmak ıcın işte baska nasıl tanırmlanabılır kıe?? oturup slak sacma sarkılar dınlemıııcezzzzzz !!!!!! anlamlı seylerre devam=)))
  • NefesAL • 14 Mayıs 2006 18:19 • #498727
    rock:uyanış
  • mental patient • 14 Mayıs 2006 19:41 • #498728
    asilik,baş kaldırma,direnme,bunların hepsini barındırdığı için yeni yetmelerin gözdesi :))