Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision tarihinin en mukemmel grubuyla karşı karşıya kaldı

  • Crucify • 5 Haziran 2006 03:53 • #500554
    Hard Rock Hallelujah!
  • hertza • 7 Haziran 2006 13:20 • #500717
    ???

    EMG 85 cevap yazısıdır
    Ben sadece BU HARD ROCK grubunun bu muziği daha ileri goturemeyeceği ve bu işi yapabilecek cok daha iyilerin olduğunu bu basarının (?) cok ta kaale alınmaması gerektigini soyledim sonuçta orda farklı olduklarından kazandılar müziklerinden değil ve son olarak bu grup hala bence 3. SINIF bir gruptur ve aşama kaydedeceklerini de hiç zannetmiyorum.
    gercekleri gormeli kaçmamalı ve bu şekliyle yorum yapmalıyız ...
    tesekkürler.
  • mustafa1135 • 7 Haziran 2006 17:56 • #500731
    lordi vasat müzik ama bunun yanında iyi bir şovdan ibaret. eurovision na seviyeli yaklaşan çünkü kendinden bişey bulamayan avrupalı gençlik lordi'yi görünce sevindirik oldu ve mesaj gönderdi. bakalım gelecek sene lordinin sayesinde eurovisionda şovlar nassı olcak? muhtemelen karnavala döner...buraya yazıyorum..


    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • tolqing • 8 Haziran 2006 01:12 • #500754
    geçiniizz artık
  • arizonaguns • 8 Haziran 2006 03:03 • #500759
    Beklenmedik bir süpriz.... Ama taktir ve tebriğe değer kesinlikle... Adamlar hiç bir taviz vermeden çıktılar ve birinci oldular daha ötesi yok bunun. Bizimkilerde eleştirsin dursun yok kıyafetten kazandılar yok değişikti, ilklerdi ondan kazandılar gerekesiz bi ton bıdı bıdı. Hem şaşırdım hem çok sevindim....
  • sah_innnn • 8 Haziran 2006 04:55 • #500763
    ben rap'ten başka hiç bir şey dinlemem ancak sahnede gösterdikleri farklılık gerçekten ilgi çekiyor, şarkıları itici değil, yani oy almasına şaşırmadım, seneye hard rock ve metal gibi müzikler kesinlikle ağırlıkta olacağından Türkiye'nin değişik bi tarzda katılması lazım, tahmin edeceğiniz gibi :P benim fikrim rap müzikle katılsak ve hoş bir şarkı yapsak, aynı zamanda hareketli, sahne gösterisinde de electronic - boggie dance sergilesek kesinlikle açık ara farkla birinci oluruz, bundan eminim, sizde fikrinizi yazın, duruma göre imza toplarız :D
  • G-han • 9 Haziran 2006 19:58 • #500892
    valla ben lordi yi severek dinliyorum, piyasada boşuna yükseltilen çoğu gruptan katkat daha iyi müzik yapıyorlar
  • akrebin gözler • 9 Haziran 2006 21:45 • #500905
    hakettiği tek neden

    sadece3 saat makyaj yapmaları....başka sebep yok