atsın atmasın ne olacak yani konumu bu attı diyelim sende garajamı atıcan atmadıysa yatağa dahamı mutlu giricen akşamları.. s.kecem lordisini mevzuya bak
wotkacı ağzına sağlık valla helal olsun..
adamlar 1.oldu bizim memleket gençliği gaza geldi..1 günde üst üstü anketler,topicler,vss türedi garajda.. tamam artık bu sene plajlarda,cafelerde kusacağımız parça belli oldu..hard rock hallelujahhhhhhhhhhhhhböehhh