Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeniden birlesmesi gereken gruplar kimler sizce???

  • Mad_Slayer • 5 Haziran 2006 01:20 • #500544
    ah be ya, marty friedman la mustaine beraber çalsalarda megadethi şöyle bi eski kadim günlerdeki gibi izleyebilsek...
  • Ekoin • 5 Haziran 2006 01:30 • #500547
    Kurban ve Kargo.. ( MŞŞ yi görmek istiyoruz..)
  • Crucify • 5 Haziran 2006 03:34 • #500552
    kargo zaten birleşmedimi :))) kurbanın yeri ayrı tabi ama zor baya zor
  • da hui • 5 Haziran 2006 16:15 • #500582
    Iced Earth olabilir. (Matthew Burlow olmadan Iced Earth, Iced Earth sayılmaz, olmaaaaz!)
  • eternal_silent • 5 Haziran 2006 21:07 • #500596
    yeniden birlesmesi gereken gruplar kimler sizce?bir de allah ayırmasınlar?

    bana sorarsanız pentagram,sentenced (arada bi taneli jarva..onsuz kalan bir sentenced'ın hayat damarlarından biri kopmuş demektir..)iced earth (matth ile tabi ki..) bir de allah ayırmasın diyebileceklerim, ki çok var, rammstein,evergrey,the gatherin,anathema,stratovarius,blind guardian,haggard,kamelot aklıma gelen bunlar..
  • da hui • 5 Haziran 2006 22:07 • #500602
    yeniden birlesmesi gereken gruplar kimler sizce?bir de allah ayırmasınlar?

    Ya Pentagram dağılmadı ki?
  • tolqing • 6 Haziran 2006 21:39 • #500686
    yeniden birlesmesi gereken gruplar kimler sizce?bir de allah ayırmasınlar?

    bizimm lise de ki grup tekrar toplansın:)gerçi bi türlü birleşememiştik:P
  • arizonaguns • 7 Haziran 2006 02:57 • #500704
    Skid Row. SteelHeart. Danger Danger...
  • localistik • 7 Haziran 2006 16:59 • #500724
    kurban tabi ki
  • Necrophilliac • 7 Haziran 2006 17:05 • #500725
    Mayhem ve Death.. Benim dinlediğim grupları ancak ölüm ayırır:D